ημιουργία και διαχείριση διαφημιστικής καμπάνιας PPC στις πλατφόρμες Google Adwords, Adsense, Facebook, Linkedin με σκοπό την προώθηση των υπηρεσιών-προϊόντων σας σε στοχευόμενο κοινό για το χρονικό διάστημα που ενδιαφέρεστε, λαμβάνοντας άμεσα αποτελέσματα με βάση τα στατιστικά στοιχεία της ελληνικής αγοράς.

Στοχεύστε με βάση δημογραφικά και γεωγραφικά κριτήρια και δώστε αξία και στο τελευταίο ευρώ που διαθέτετε για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας.

Δημιουργούμε και διαχειριζόμαστε για εσάς πετυχημένες διαφημίσεις Adwords, Adsense, linkedin και Facebook προσαρμοσμένες στα χαρακτηριστικά της αγοράς στην οποία δραστηριοποιήστε.

Τι είναι η Pay Per Click (PPC) διαφήμιση;

Pay Per Click ή PPC Advertising είναι ένα πολύ πετυχημένο μοντέλο διαφήμισης στο internet, το οποίο χρησιμοποιείται από Affiliates για να οδηγούν άμεσα επισκέπτες σε ιστοσελίδες διαφημιζόμενων, κερδίζοντας χρήματα online. Η PPC διαφήμιση λαμβάνει χώρα κυρίως σε εμφανιζόμενες διαφημίσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης της Google και της Bing. Η Pay Per Click διαφήμιση είναι ουσιαστικά μια έξυπνη μέθοδος προώθησης που χρησιμοποιείται στο Affiliate Marketing και λειτουργεί με την ίδια σχέση: Advertiser – Network – Affiliate. Ο Advertiser συνεργάζεται με κάποιο Affiliate Network, το οποίο προμηθεύει τους Affiliates με τις διαφημίσεις των Advertisers.

Πως λειτουργεί η PPC διαφήμιση;

Ο Affiliate έχοντας επιλέξει να προωθήσει μια διαφημιστική καμπάνια, κάνει bid σε στοχευμένα keywords (λέξεις – κλειδιά) τα οποία θα ενεργοποιήσουν τη διαφήμιση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Δηλαδή στην ουσία αγοράζει λέξεις – κλειδιά και πληρώνει π.χ. το Adwords για κάθε click που θα γίνει από κάποιον που σερφάρει και χρησιμοποιεί αυτές τις λέξεις ή φράσεις στην αναζήτηση. Εάν ο ενδιαφερόμενος προχωρήσει σε κάποια συγκεκριμένη ενέργεια, όπως πώληση ή εγγραφή, τότε ο Affiliate θα κερδίσει χρήματα.
Έξυπνος τρόπος για να βγάλεις λεφτά από το internet.

Η PPC διαφήμιση είναι μια μικρή επένδυση, αλλά με χαμηλό ρίσκο, αφού ο Affiliate καθορίζει επακριβώς το ποσό που θα δαπανήσει σε μια διαφημιστική καμπάνια για κάθε μέρα ή για το συνολικό χρονικό διάστημα που θα την προβάλλει. Επίσης καθορίζει το χρηματικό ποσό που θα αντιστοιχεί στο κόστος του κάθε click. Το Google Adwords έχει ως κατώτατο όριο τα 10 ευρώ, οπότε για μια δοκιμαστική προσπάθεια είναι εξαιρετικά χαμηλό το κόστος. Περισσότερα για το Adwords βρίσκονται στο άρθρο Adwords.

Η Pay Per Click διαφήμιση είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη σε χώρες του εξωτερικού και αποτελεί το πρωταρχικό μέσο προώθησης στο Affiliate Marketing. Στην Ελλάδα η PPC διαφήμιση χρησιμοποιείται από ελάχιστο αριθμό Affiliates και συμβαδίζει περίπου με τα χαμηλά ποσοστά των χρηστών που πραγματοποιούν online αγορές, σε σχέση πάντα με αυτά των άλλων Ευρωπαϊκών χωρών. Σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα υπάρχει άφθονο περιθώριο για να βγάλει κάποιος Affiliate λεφτά από το internet. Η μικρή συμμετοχή των Ελλήνων στο PPC συνεπάγεται σε πολύ μικρό κόστος των keywords για κάθε click. Βέβαια κάθε Affiliate μπορεί να στοχεύσει σε όποια χώρα επιθυμεί σε όλο τον κόσμο, οπότε ο καθένας μπορεί να εξερευνήσει οποιαδήποτε online αγορά!

Ένα απλό παράδειγμα Pay Per Click διαφήμισης είναι το εξής:

Έστω ότι ο Affiliate έχει επιλέξει μέσω του Adwords να προωθήσει μια καμπάνια ενός online game, το οποίο ανήκει στην κατηγορία CPL (Cost Per Lead) και πληρώνει 1 ευρώ για κάθε επιτυχημένη εγγραφή χρήστη που θα παίξει το παιχνίδι. Ας υποθέσουμε ότι ο Affiliate επιλέξει λέξεις κλειδιά με το όνομα του παιχνιδιού και φράσεις όπως “Free online games”, “Free Browser games”, πληρώνοντας π.χ. 15 cents για κάθε click. Με απλά μαθηματικά μπορούμε να υπολογίσουμε ότι η καμπάνια θα είναι επιτυχής αν επιτευχθούν πάνω από 15 εγγραφές για κάθε 100 click. Αν δηλαδή από τα 100 άτομα που θα κάνουν click στη διαφήμιση πραγματοποιηθούν 40 εγγραφές, τότε ο Affiliate θα έχει πληρώσει στο Adwords 15 ευρώ και το κέρδος από το Network θα είναι 40 ευρώ, άρα το συνολικό όφελος φτάνει τα 25 ευρώ!

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες της Pay Per Click διαφήμισης είναι το conversion rate. Το conversion rate είναι το ποσοστό των click ανά εγγραφή και εκφράζει την αποτελεσματικότητα μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Αν μια καμπάνια έχει conversion rate 25%, σημαίνει ότι κάθε 100 click επιφέρουν 25 επιτυχημένες ενέργειες. Πολλά Affiliate Networks παρέχουν την πληροφορία του conversion rate, υπολογίζοντας το μέσο όρο των Affiliates που προωθούν μια συγκεκριμένη καμπάνια. Το conversion rate είναι μια από τις σπουδαιότερες πληροφορίες για να πάρει ο Affiliate την απόφαση να προωθήσει μια καμπάνια, καθώς μπορεί να υπολογίσει το κόστος της PPC διαφήμισης και τα έσοδα της προώθησής του.

Σε κάθε περίπτωση, για να πετύχει μια PPC διαφήμιση, θα πρέπει να γίνει ιδιαίτερα προσεκτική επιλογή στις λέξεις κλειδιά. Τα keywords πρέπει να είναι τέτοια, ώστε να στοχεύουν στην ενέργεια που θέλει να πετύχει ο Affiliate και όχι να αφορούν γενικές και αφηρημένες κατηγορίες. Έχοντας υπόψη ότι υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες επισκεπτών που σερφάρουν στο διαδίκτυο, μπορούμε να κάνουμε ένα διαχωρισμό τριών κατηγοριών.

1. Επισκέπτες που σερφάρουν απλά για να δουν ένα προϊόν.

Γενικές και αφηρημένες λέξεις – κλειδιά μπορεί να οδηγήσουν σε επισκέπτες που δύσκολα θα προχωρήσουν σε κάποια ενέργεια εγγραφής ή αγοράς ενός προϊόντος. Αυτοί οι επισκέπτες βρίσκονται στο πρώτο στάδιο και είτε σερφάρουν για να πάρουν μια ιδέα, είτε από περιέργεια, είτε για δεκάδες άλλους λόγους και συνήθως χρησιμοποιούν γενικές λέξεις – κλειδιά και όχι κάτι συγκεκριμένο που να εκφράζει έντονο ενδιαφέρον. Αν για παράδειγμα κάποιος επισκέπτης θέλει απλά να δει για γυναικείες τσάντες, θα χρησιμοποιήσει λέξεις όπως “τσάντες”, “γυναικείες τσάντες”, “γυναικείες τσάντες πλάτης”, “γυναικείες τσάντες μάρκες” και παρόμοιες αναζητήσεις με λέξεις από συγκεκριμένες μάρκες. Ο Affiliate που θα πληρώσει τέτοια keywords για να προωθήσει μια καμπάνια Cost Per Sale μιας μάρκας, το πιο πιθανό είναι να χάσει τα λεφτά του.

2. Επισκέπτες που κάνουν έρευνα αγοράς.

Οι Επισκέπτες που κάνουν έρευνα αγοράς είναι στο δεύτερο στάδιο και σίγουρα βρίσκονται πιο κοντά σε μια πώληση, καθώς χρησιμοποιούν πιο σύνθετες αναζητήσεις, αφού γνωρίζουν πιο προϊόν τους ενδιαφέρει και ψάχνουν την κατάλληλη για αυτούς τιμή ή προσφορά και κατόπιν σύγκρισης θα προχωρήσουν σε μια online αγορά. Το conversion rate αυτής της επισκεψιμότητας είναι σαφώς πιο υψηλό και θα αποδώσει χρήματα στους Affiliates. Σε αυτή την περίπτωση τα keywords μπορεί να είναι “γυναικείες τσάντες προσφορές”, “γυναικείες τσάντες εκπτώσεις” κ.λπ.

3. Επισκέπτες που θέλουν να αγοράσουν ένα προϊόν.

Οι επισκέπτες που θέλουν να πραγματοποιήσουν μια αγορά ανήκουν στο τρίτο στάδιο και είναι σαφώς ο στόχος κάθε επιτυχημένης PPC διαφήμισης, αλλά και η πιο σύνθετη διαδικασία. Τα keywords εδώ είναι πιο σύνθετα και στοχεύουν σε ένα συγκεκριμένο προϊόν. Βέβαια οι παράγοντες που θα παίξουν ρόλο στην απόφαση μιας online αγοράς δεν περιορίζονται μόνο στα κατάλληλα keywords, αλλά στην ιστοσελίδα του διαφημιζόμενου, στις τιμές, στον τρόπο πληρωμής, στο design και στη δομή της ιστοσελίδας. Φυσικά όλα αυτά θα πρέπει να είναι εις γνώση του Affiliate προτού προωθήσει την καμπάνια.